10.1.20

2005-2006, Herend, Ungaria.
Am avut onoarea sa lucrez pentru renumita Manufactura de portelan de la Herend. Pentru acest job, m-am mutat la Herend pentru 2 luni. In timpul zilei faceam fotografii cu portelan, iar in timpul liber trageam cu Mamiya RB67 pe film alb/negru. Domnul din poza este "postasul" din Herend. Are o personalitate si o poveste interesanta. Era un "pitic" simpatic cu inaltimea lui de 155cm. El tot timpul era imbracat in uniforma de postas, si zicea: "de ce sa-mi cumpar haine? Decand lucrez la posta (15 ani) nu am mai cumparat nici pantofi/ghete nici haine! Uite ce buna calitate? si imi arata vesta de pe el  Vineri la ora 16 termina de lucru si la ora 17 deja era pe drum in padure singur cu un rucsac in care avea o patura, un briceag, tigarile si chibrituri Statea pana duminica seara si nu ducea mancare niciodata, manca ce prindea sau gasea prin padure si dormea in adapost construit de el, Evident imbracat in hainele de uniforma de postas 
Revenind la fotografie, mie imi place foarte mult nuantele de gri care cumva regasesc mai mult in fotografiile facute pe film.
photo: Soós Attila

No comments: